در حال بارگذاری فایل ...
اپ کباب سنتی حاتم بنابدسترسی آسان‌تر

بهترین کبابی غرب تهران کجاست؟

قطعا متوجه شده‌اید که ویژگی یک کبابی و رستوران خوب فقط کیفیت غذا نیست و عوامل دیگری هم در این موضوع دخیل هستند. مثلا رعایت اصول بهداشت، برخورد مناسب کارکنان، دسترسی راحت رستوران و داشتن منو با تنوع بالا. اگر دنبال رستورانی میگردید که تمام ویژگی‌های گفته شده را داشته باشد، ما به شما کبابی حاتم بناب را معرفی می کنیم. کبابی حاتم بناب که به عنوان بهترین کبابی غرب تهران هم شهرت دارد، در طی سالها توانسته رضایت بالای مشتریان خود را داشته باشد و همچنین با ایجاد امکان سفارش انلاین از سایت حاتم بناب و اسنپ فود در دل خانه شما جا باز کند!

تماس با ما

شماره تماس:
۰۲۱۴۴۷۲۸۴۴۰
۰۲۱۴۴۷۲۸۴۴۱

بهترین کبابی در تهران

سفارش سریع از طریق دکمه های زیر

درباره کباب سنتی حاتم بناب

در کبابی حاتم بناب، کیفیت و لذت بردن مسیر حرکت ماست. هدفمان ساخت محیطی ارام و خانوادگی برای مشتریان عزیز است تا ساعاتی خوش را در بهترین کبابی غرب تهران بگذرانند.  خوشبختانه تا الان شاهد رضایت بالای شما عزیزان از این موضوع بوده ایم. همچنین در سال‌های گذشته به علت شیوع ویروس کرونا، امکان سفارش انلاین را فراهم کردیم تا بتوانید همه جا و در هر زمانی از کباب‌های حاتم بناب لذت ببرید. ما مشهور هستیم به استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و تضمین میکنیم با یک بار امتحان کردن کباب های ما، وابسته حاتم بناب خواهید شد، زیرا ما به غذا جان می دهیم!

رستوران گردی، مهمترین تفریح ایرانیان

در حال حاضر، کافه‌ها و رستوران‌ها بهترین جا برای جمع شدن با خانواده و وقت گذراندن با دوستان است. بسیاری از افراد ساعت‌ها به دنبال پیدا کردن یک رستوران خوب می‌گردند تا اخر هفته با خانواده یک وعده غذایی لذت بخش را صرف کنند و یا با سفارش انلاین از ان رستوران غذا تهیه کنند و زحمت غذا درست کردن را به خانواده خود ندهند. پس چه جایی بهتر از اینکه یک کبابی با کیفیت و با محیطی خانوادگی و حتی ارسال سریع باشه؟

سفارش انلاین از بهترین کبابی غرب تهران

برای صرف غذا در بهترین کبابی غرب تهران شما میتوانید به ادرس ما مراجعه کنید و نگران جای پارک نباشید. همچنین اگر شرایط صرف غذا به صورت حضوری ندارید اصلا جای نگرانی نیست. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ما غذای خود را به صورت سفارش انلاین تهیه کنید و از تخفیف هم برخوردار شوید! برای ارسال آنلاین هم پکیج‌های بسته بندی مخصوصی برای کباب‌های لذیذمان تهیه کرده‌ایم تا در سریعترین زمان ممکن ارسال شود و غذا داغ بماند.

غذاهای بهترین کبابی تهران

ما همیشه سعی داشته‌ایم تا با کیفیت‌ترین مواد اولیه را از بهترین برندها تهیه کنیم زیرا معتقد هستیم که برای تهیه غذای لذیذ باید در طی هر مرحله از تازه‌ترین و بهترین مواد استفاده شود. در حاتم بناب ما تمام ذائقه‌ها را در نظر گرفته‌ایم تا با هر سلیقه‌ای بتوانید از غذاهای حاتم لذت ببرید. از کباب ساطوری تند دو آـیشه گرفته تا انواع جوجه و کوبیده، و حتی خوراک شیشلیک و برگ را در منو تهیه کرده ایم.

رستوران مناسب مراسمات در غرب تهران کجاست؟

قطعا پیش آمده که برای جشن تولد عزیزانتان تصمیم گرفته اید که به رستوران بروید تا زحمت مهمانوازی را از گردن اعضای خانواده بر دارید. و یا برای برگزاری مراسم‌هایی نظیر عقد، بازگشت عزیزی از سفر و یا مراسمات کاری به دنبال رستورانی با فضای بزرگ و غذاهای با کیفیت گشته‌اید. در تهران هم رستوران‌هایی با سالن‌های بزرگ و مناسب برای برگزاری مراسمات بی شمار هستند، اما ویژگی‌های یک رستوران خوب چیست؟ چه معیارهایی باید برای انتخاب رستوران مورد نظر داشته باشیم؟ با ما همراه باشید تا پاسخ خود را دریافت کنید.

ویژگی های رستوران مناسب برای برگذاری مراسمات

مراسم‌هایی مانند تولد، جشن‌های سالیانه مانند شب یلدا و دورهمی‌های کاری قطعا مهمان‌های زیادی دارد و برای تمام مهمان‌ها باید جای مناسب و غذا فراهم شود. پس اولین نکاتی که باید به ان دقت کنید، وجود فضای بزرگ و میز و صندلی‌های زیاد است. همچنین باید از کیفیت غذای ان رستوران اطمینان کافی را داشته باشید تا مهمان‌هایتان لذت ببرند. وجود پرسنل حرفه‌ای و محیط بهداشتی هم حائز اهمیت است. زیرا پرسنل آموزش دیده می‌توانند تعداد زیاد مهمان‌ها و پذیرایی از ان‌ها را کنترل کنند. 

چه مراسماتی را میتوان در رستوران برگذار کرد؟

مراسم‌هایی مانند مراسم پایان سال کاری، جشن‌های تولد و بله برون، صرف غذا پس از مراسم ختم، مراسم سال نو و مناسبت‌های سالیانه، جمع شدن‌های خانوادگی، دورهمی‌های دوستانه، صرف غذا به مناسبت افتتاح و یا راه اندازی کسب و کار جدید و هر مراسم دیگری که با تعداد زیادی مهمان قصد دارید، غذای خوشمزه‌ای میل کنید و وقت بگذرانید را میتوانید در حاتم بناب برگذار کنید.

حاتم بناب، بهترین رستوران برای مراسمات در غرب تهران
کبابی حاتم بناب واقع در غرب تهران، با داشتن محیطی خانوادگی و فضای بزرگ آماده پذیرایی از مراسمات بزرگ و مهم شما عزیزان است. حاتم بناب با داشتن پرسنل آموزش دیده و منوی متنوع همیشه زبانزد مشتریان است و هرکس برای اولین بار به انجا رفته قطعا دفعه آخرش نبوده! شما عزیزان می توانید مراسماتی مانند تولد، دورهمی های خانوادگی، قرار های شرکتی و جمع شدن های مناسبتی را در حاتم بناب برگذار کنید و اطمینان لازم را از کیفیت غذا ها و پذیرایی مناسب از مهمان هایتان را داشته باشید.
فرمی برای نمایش انتخاب نشده است.
شماره تماس پشتیبانی
کباب سنتی حاتم بناب
کباب سنتی حاتم بناب
کباب سنتی حاتم بناب
همون بناب کبابی معروف خودمون !
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
نصب وب‌اپلیکیشن
ساعت ارائه خدمت
ش
۱۲:۰۰ - ۱۶:۳۰
۱۹:۰۰ - ۲۳:۳۰
ی
۱۲:۰۰ - ۱۶:۳۰
۱۹:۰۰ - ۲۳:۳۰
د
۱۲:۰۰ - ۱۶:۳۰
۱۹:۰۰ - ۲۳:۳۰
س
۱۲:۰۰ - ۱۶:۳۰
۱۹:۰۰ - ۲۳:۳۰
چ
۱۲:۰۰ - ۱۶:۳۰
۱۹:۰۰ - ۲۳:۳۰
پ
۱۲:۰۰ - ۱۶:۳۰
۱۹:۰۰ - ۲۳:۳۰
ج
۱۲:۰۰ - ۱۶:۳۰
۱۹:۰۰ - ۲۳:۳۰
شهرک گلستان، بلوار کاج(شهیدان زینعلی)، نبش بنفشه دوم
item
گواهینامه
item
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کباب سنتی حاتم بناب می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین